Gabriel 3 år

För 3 år sen idag kl 10.54 föddes lille Gabriel :) och nu har han redan kommit till sin 3 års dag. Fort har det gått. Har varit em jätte trevlig eftermiddag här med lite kalas, smörgåstårta, chokladtårta, kaffe, saft, ja nam nam :D jag blir väldigt stressad vid sånna här tillfällen men det gick ju bra ändå även om jag räknade fel några ggr ^^
Gabriel har öppnat många paket idag, jag är nöjd med dagen får hoppas han är minst lika glad han! Har varit mkt ståhej hela dagen så nu sover han som en stock! Imorgon väntar ännu ett kalas då polarna kommer, det var bara en kompis till Gabriel här idag och resten vuxna, men bättre det än inga alls. Söte lille Albin ville krama Gabriel när dom kom och sen när dom skulle gå, men idag var Gabriel inte så kramig av sig tydligen, det var gulligt tycker jag :)

Dåligt, ovanligt dåligt med fotografering, speciellt en dag som denna. Besviken på mig själv. Men men, får fixa mer imorgon. Några klick blev det ju :)


Guess who? ;) 3 år sen på BB :)


Nya husbilen var poppis :D


Viktigaste att blåsa ut ljusen :D


Tror jag ska knäcka ngt avsnitt av Greys nu sen blire snarklådan för min del oxå.
Tack för idag allihop, är supernöjd. :)
Och tack min älskling för att du alltid ställer upp och bakar så gott jämt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0