happy working girl

Segast i stan. Inte riktigt med känner jag ^^ MEN, det vände ju alldeles nyligen, blev skapligt glad när jag fick telesamtal från mitt arbete! Massa jobb! Kmr bli fint nästa månad. Men det är ju det som är det drygaste med att timvik:a, lön månaden EFTER, hade gärna velat ha den den 27 denna månad ;) men den som väntar, höhö


Båda barnen sover middag, jag har intagit soffläge och ett Greys avsnitt. Idag blir det lite lussebak och hoppas att Ida kan ta sitt förnuft till fånga och svara på mina sms och komma HIT! :P


Julaftonkvällen spenderas på Regnbågen med frugan Sindia, haha. Fan va kul vi kommer ha! Tror jag ser mest fram imot det. Jobbar väldigt bra med dig även om du är lite halvt galet störd *host* :DD
bäddningen är vi nog allra mest överens om.. Eller? hahaha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0