lördag



Bever mådde som en softpotatis här hemma hos oss när han blev kvar
2 dagar och tjockade i sig både det ena och det andra. Vi kollade även FISKARNA *asg*
Fiskar som levde på land.. och fiskar som hade vingar och flög ovanpå vattnet..
Någon har fastnat lite väl för BBC Life/Earth eller vad i helvete det nu heter. Skumma grejer. :P



Våran avancerade motionscykel :P haha. Den är faktiskt helt okej men det
är synd att jag inte kan ställa in rätt program själv, för mkt knappar... ^^



Blundar på 9 av 10 kort.. jäkla blixt! :D men glada är vi, hihi
Men mamma saknar sin andra pojke. I veckan blir det mkt kalas då han fyller 3 år. <3


Idag är det lördag, lediga lördag :) när mamma har hämtat Celwin senare idag ska jag dammsuga, sen.. seeeen ska jag inte göra något alls! Jag vill inte det, men jag vet inte hur bra det kmr gå, kmr förmodligen gå runt och plocka här och var ändå. :) rätt skönt att vara sysselsatt även om man vet att man inte måste. Kolla film och mysa runt.

PUSSTJE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0