måndag

Ska jag ta tag i köket nu eller sen? Jag tror det blir sen..
Jag sitter här nerkörd i soffan, glor på Greys och har fortfarande jätteont i magen sen igår, blev lite väl mkt intag av mat igår :P minst sagt!
Tvättid har vi oxå idag och nu tror jag Celwin vaknade efter ytterligare en powernap denna förmiddag. Man får mkt gjort ;) men jag var uppe redan vid 5 imorse för då tyckte Celwin att vi skulle kliva upp.. Det gjorde vi och lät pappa ta lite sovmorgon.

.. Och om Ida bara kunde svara så jag visste om jag ska dit senare och hjälpa henne (min tur att hjälpa henne denna gång! :P) med förrådet eller inte. ^^ Hoppas bara min mage mår lite bättre sen.

Har jobbat från ons till igårkväll, så blev en lååång jobbhelg med andra ord. Plus lite till då.. Så idag är jag lyckligt ledig :D





.. Mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0