Mer kalas

Blev inte mkt bättre med bilder idag heller, men lite blev det ju ialla fall. Tyckte jag hade fullt upp med massa annat under dagen lopp när det har varit kalas igen och massa barn i lägenheten :D



Imorse kom Jonas föräldrar upp på lite fika och present till 3 åringen! :)
Ännu mer tågbanor, nu finns det MASSOR med tågbanegrejjer, ojoj.. Får ju knappt plats längre... :)







Emmy och Elias hade hunnit gå hem innan jag kom på att jag skulle försöka
fota lite :P det var ju lite synd, Elias var ju så söt i sin lilla hjälm när han sprang
runt och blev flyförbannad varannan sekund om han inte fick som han ville ;)
höhö underbart med ungar! ^^ det är ju ialla fall fart på dom, hihi


Tack för idag. Nu sover alla pojkarna här hemma och jag har slagit mig ner i soffan och ska chilla en stund innan jag ger upp för idag och intar platsen i snarklådan. Imorgon är min lediga tid över, dags för jobb igen. Men nu har jag några kvällsturer, det är skönt, tycker det är soft att jobba kväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0