10 okt

Fulll gång sen kl7 imorse då mamma kom med Gabriel och knackade på dörren. :) Han har varit där sen fredags eftersom jag jobbat i helgen. Så det har varit full fart sen dess, och trots att lille mannen kräktes från ingenstans som en fontän ut på halva vardagsrumsgolvet så var han glad ändå. Mycket konstig unge. Men tur det ialla fall, hellre att han kräks och inte reagerar knappt utan kmr och berättar det så jag ska torka upp det ^^

Bever vaknade sent idag, han tog sig sovmorgon, blev visst lite sent igår? ;b vi hade lite filmkväll när jag kom hem från kvällspasset.

Ska ta och göra mig iordning sen tar vi en tur upp på byn för lite godsmak frukost, i alla fall för Bever, jag känner mig inte hungrig.
Badrumshyllan ska vi hämta hos Emmy oxå :)) fast jag vet inte om det blir en badrumshylla hemma hos oss :b vi får se vart jag tycker den ska stå, höhö.

Både tandläkarbesök för Gabriel imorgon och på kvällen föräldramöte på dagis. Tur att man är så hurtig och har allt i huvudet.. tider och sånt.. :P kalendern är min räddare många dagar, eller veckor då det blir lite väl mkt grejer att hålla reda på.

Jossans dop, Elias 1 årskalas snart med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0