2 år

2 år idag, tillsammans med dig Jonas Johansson.
Och en son har vi lyckats klämt in där oxå ;)
Tack för all din värme och ditt goda hjärta, du är underbar. För några fler år till ska vi kunna fixa väl? ;) Ja det tror jag allt!

Har fått en jättefin orkidé men råkade se den redan igår :p och en stor låda med Storbrittaniens flagga som tryck på hela lådan FYLLD med godis ^^ med säkert typ 20 sorters godis :D haha gött.
Jag sov i min op höhö, så jag sov som en kung ofc, så nu är jag utvilad och mår primaballerina just nuu. Gabriel är på dagis och Celwin sover så vi passade på att kolla på Bloody Valentine tror jag den hette, i 3d.. men nu verkar Jonas stänga av den och vill hellre se Final Destination i 3d istället. :P hepp, fick inte se den jag vill titta på ^^

Nu måste jag tydligen stänga ner här :D

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0