bloggtorka

.. Eller så har jag verkligen inte ett skit att blogga om som jag vill hela Sverige ska veta. Jag känner mig bara riktig underlig i hela kroppen, fysiskt och psykiskt, efter förra veckan.. Varje dag blir bättre såklart, men med detta höstdepp känns det segare än vad det egentligen är. Och det.. det är segt! Ja och hör sen.
Fy, satan i gatan. Eller vad säger hon Veronica Maggio som sjunger om hur hon kommer..?
Alltså ni hör ju, jag är inte helt klok alla ggr ;)

I helgen var det ett årsfirande hemma hos Emmy & co :) Elias är en stoor pojke nu, går runt och har sig nu med, sötgöte.
Var även dop i söndags, Josephine döptes i adventskyrkan här i hberg, det var riktigt fint. Det har varit många måånga dop senaste året må jag lova. ^^

Mkt tid har man även spenderat hos mamma och pappa i Mörtis. Känns tryggt på ngt vis, men vääldigt långtråkigt många stunder, speciellt när vädret är så grått. I somras kunde man ju glassa i solen vid vattnet och ha det gott. Blir svårt dessa dar. Lixom. ^^

Jobba en sväng imorrn, wäy! Sen träffa min söta lilla Ida oxå. :) på fredag ska jag till frissan och sen hoppas på att Bever slutar tidigare för då blire bio! På lördag blire tjejkväll, yeah! Mkt trevligt. mihi. Då kmr mamma och Ida, då ska vi ha det trevligt med Greys.. och så :) ja, ännu en Greys nörd i detta land.. vad ska detta bli av? ;P

Nu ska jag kika vidare här, sen sussa gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0