det där med sova sinnet

Jag har sovit alldeles på TOK för lite de två senaste dygnen, plus att vi fick jobba en extra timma inatt på det oxå såklart, just inatt skulle man ju ofcourse ställa tillbaka kl en timma. Segaste timman in my life, lovar. ;P meeeeeen det gick ju.
Gör ännu ett nattpass imorgon så jag måste tvinga mig själv till att sova mer, men alltså, ju mer jag tvingar mig själv till det ju mindre trött är jag ju såklart. Typiskt hur kroppen fungerar, sova sinnet är ju aldrig som man vill! :) förstår inte, har aldrig haft problem med det förr när jag jobbat nätter :/ att sova har ju direkt aldrig behövt vara ngt bekymmer :P





Grey's maraton pågår :D kör enda från start, inne på avsnitt 8, säsong 1 :D mihihi. Fast kikar ju på de nya avsnitten som går på onsdagar med, har alla säsonger hemma ändå men nu vill jag ha det onsdagsnöjjet kl 21 faktiskt så jag håller mig till att titta från början mellan onsdagarna, haha.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0