godmorgon fredag och halloween

....

Igår var det en myskväll med Ida, några glas vitt, mat, godis och del 2 av sista Potter filmen. Mycket mysigt :) Jonas kastade in handduken bara en liten stund efter att Celwin somnat så det blev en liten tjejkväll.

Idag ska jag till frissan och bli lite ompysslad i håret, äntligen. Hur jag nu vill ha det vet jag inte? Har mkt beslutsångest kan jag ju lova.. för er intresserade. ^^

Celwin är mkt morgonpigg.. mkt mkt mkt morgonpigg, men det gör inget, jag är ju skapligt pigg när jag vaknar, redan vid 5 många mornar så jag går gärna upp. Men nuuuu sover han igen och jag sitter här och gluttar på VAKNA. Funderar på att dra igång lite mer kaffe eller få i mig frukost, känner att hungern börjar vända mig utochin men jag orkar inte resa mig och ta mig en smörgås. ^^ awesome shit...



musiktips

RIHANNA - WE FOUND LOVE
KARTELLEN FT LIL STAR - FORTFARANDE SAMMA KNAS
JLO - PAPI


bye *



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0