idag..

.. på vår 2 års dag, i allra högsta grad, har vi inte gjort ngt utöver det vanliga förutom att vi myst till det extra mkt (: Mysigt.
Våffelkalas med Nettan och hennes småttingar blev det oxå. Bella och Gabriel syntes inte till alls eta, då dom lekte inne på hans rum :D och både lilla Jossan och Celwin hade skoj på köksgolvet, kröp runt och lekte med det dom hittade här och var. Sopkvasten var ju populär märkte jag.

Presenter. Orkidé, massageolja, MASSA godis i en snygg låda ;)

Jag har har haft en superdag! Nu ikväll har vi myst till det ordentligt och myst MASSOR, det tyckte jag om! <3

höhöhöhö*

 

Näj, nu sk jag ta mig sista kvällciggen, sen slänger jag mig i bingen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0