kanelbullensdag

Så när jag hämtar Gabriel på dagis ska vi i samma veva handla jäst och mjölk så det kan bli lite bakande här hemma senare :)
Blir väl Bever glad som kmr förbi sen kanske.


Imorgon äre ju alltså min och Jonas 2 års dag
:) *high five*
Men ingen tid eller barnvakt till att kanske hitta på ngt, så får nog bli nästa helg eller ngt? Känns lite trist. Vi har ju inte ens firat vår förlovning, hehe. Kanske ta det samtidigt. Ja nånting tillsammans vill vi ju göra, det e inget vi hinner göra så ofta. Finns alltid att grejja med här hemma sen kmr det och går folk här hela tiden :p så man måste vara social mellan runderna oxå, haha.

Oj, Celwin var ju rolig imorse eller inte. Vaknar vid 4. Häärligt.. men han satt och busade runt i sin säng bra länge sen blev han nog irriterad för ingen reagerade, men guud jag orkade inte. Han hade fått mat kl 00 då Jonas gått och lagt sig tror jag? Men tror han blev hungrig där efter 4 på morgon. För han fick välling sen somna han efter en stund igen och sov till halv 8 tror jag den var. Lilla härjet! Man är inte van vid sånna tider när han väl gör så där ;b han är ju 9 av 10 ggr väldigt snäll bebis och sover på nätterna. Men som alla ggr har väl han oxå sämre nätter och sover sämre.

Ja, kaffe hinner jag inte fixa innan jag ska cykla iväg och hämta min lilleman. Skönt att han kmr hem till oss, det har varit så tomt och nu går veckorna sjukt mkt fortare för det e så mkt som är i rörelse hela tiden. Känns inte som att jag hinner med allt som jag vill och borde göra. :D

Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0