such a joy?!

Children are such a joy, indeed. Uppe kl 5 imorse, nä Celwin är inte morgonpigg eller så. Bara att gilla läget tydligen, men glad att Bever gick upp bara en kort stund efter så man fick sällskap, hade fanimig somnat på golvet i ett helhjärtat försök att piggna till genom att leka med ungen! :p

Blev Paranormal Activity 3 igårkväll.. OCH Hangover 2. Såklart, kunde icke gå till sängs efter den filmen inte, jäkla otäcka, obehagliga filmer! Menn vi hade det trevligt trots att Jonas tvingades att sitta uppe och vaken genom hela rysaren, vilket egentligen inte borde ha varit så svårt? :)



Vi fortsätter denna morgon med The Change-up nu när Celwin somnat om, jag skulle gärna vilja lägga mig men eftersom jag ska jobba inatt måste jag vänta en stund med att dra täcket över huvudet igen..
Jonas ska ut med pojkarna ikväll så mormor kmr och passar vår lilleman idag, kul för henne imorgon bitti.. mohaha.. ;D *host* cant remember i slept longer than this last time.. Bittrast, jotack, man har ju fan inte lyckats vant sig ÄN, hur sjukt är inte det egentligen? Kmr nog aldrig i hela mitt liv bli en morgonmänniska. Nånsin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0