tack för all hjälp Ida :)



;) nattpass fre och lör.



* *
Tack för ALL hjälp igår, Ida darling :)
Behövdes verkligen med tanke på att Jonas blev dålig så lägligt :b så där hade jag tur. Rensat, organiserat, sorterat, slängt, vikt, dammat, städat osv osv.. i 14 timmar höll vi på. Det var full fart minst sagt. Kl 2 på natten efter att vi slagit oss ner i soffan för att varva ner, kom jag i säng. Det var underbart kan jag ju säga. Hihi.
Det känns så skönt att veta att man höststädat :D det ser så fint ut och mkt mindre grejer så vi kanske kan förhoppningsvis hålla det såhär nu. Ett tag. ;)



<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0