tredje koppen kaffe framför bloggen

Sitter här nyduschad med min tredje kopp kaffe denna tisdagsförmiddag.
Första här hemma, andra hemma hos Gabriels pappa (det var tandläkarbesök imorse för lilleman sen bjöds det på kaffe hemma hos hans pappa ;b tur det för lite mellanlanding i detta kalla väder för lite kaffe uppskattas alltid) och tredje nu. När jag kom ut från duschen var både Celwin och Jonas iväg :p bara rymmer sådär! Ja okej rätt skönt att vara ensam hemma oxå ibland, skulle behöva städa alltså men det tar jag nog en annan dag eller lite i taget med det jag hinner och orkar. Annars måste jag med flit sparka ut mina två pojkar eftersom jag städar fortast och bäst när jag är ensam. :P Nån mer som känner igen det? ;D

Föräldramöte ikväll. Annars får vi se vad dagen bjuder på. Gabriel har pappa-vecka nu så återigen är det sådär lugnt här hemma ^^ Vad det fylls ut med kan man ju försöka klura på.. Tur att Celwin är lite mer överallt nu så det är lite fart här :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0