;)

Musik
Kapten Röd - Ju mer dom spottar
General Knas - 12/12
Bingo Players -  Cry just a little bit


och lite så då..


Idag har jag och min lilla familj minus en liten en varit på dop, Leos :) det var i kumlas och det var jätte fint och allt! Jag såg inte mkt av Leo dock förutom när nhan kom med mamma Maria i gåstolen och allt, så visade det sig att åde han och Celwin hade samma outfits idag ;D hihu. 

Inte hunnit med så mkt mer med det. Jonas och jag sov hos Bver inatt, i hans nya lgnht :) skitfin va den! Massa nice när han kommit iordning och sådär, vad fint han kmr ha det dååå!

Nu inväntar jag min man som tyckte han skulle åka till sina föräldrar en tur efter att kommit hem efter dopet :p onödigt nu när han inte ens kan ta sig hem!? ^^  hihu. Jobbigt

Nuuu har jag mitt kaffe :)) och cvitamiiiin på andra sidan av laptopen. Mmmh.. medans Celwin sitter asnöjd på golvet och leker att han vevar hopprep av datasladden. Och vevar höööögt och hååårt! haha snacka om sladdälskande bebis, han blir så underbart glad, fullständigt lyser upp när han leker med en sladd, haha! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0