wiz Khalifa - black and yellow

.. Rätt ok start på dagen. Kl är snart 06, ska börja göra mig iordning för att cykla bort till jobbet för ett pass fram till kl 13. Lagom om man behöver starta såhär tidigt tkr jag ;) höhö. Närrå, svårt såhär tidigt men kmr ju igång efter några koppar kaffe. *host*

Jag saknar min lilleman som har pappavecka nu. Usch för det, känner att jag behöver hans fart och glädje runt mig hela heela tiden för att det ska vara 100% bra. Det är tur att min minstning håller igång åt dom båda såhär tidigt då ;)


musiktips


KAPTEN RÖD - JU MER DOM SPOTTAR
NICKI MINAJ  FEAT RIHANNA - FLY
NICKI MINAJ - SUPER BASS
GENERAL KNAS - 12/12




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0