Annorlunda

Det var annorlunda i Polen till skillnad från förr. Men till skillnad från förr hade jag ingen familj kvar hemma som jag var ifrån och saknade halvt ihjäl mig efter. Så det gör jag inte om, nästa gång packar jag ner varenda en som ska få åka med, så det så! :)
Annars vare skoj att träffa släkten, mormors reaktion var ju urkul när hon såg oss, det var verkligen en riktig överaskning :D hihi. Lägger upp lite bilder senare, orkar inte just nu. Hinner inte heller, strax ivag och handla lite på Willys.

Igår kom jag igång och arbetade igen, det kändes bra. Ska göra kvällstur ikväll med fast på kullis :) SKOJA INTE att jag blev paff glad när jag fick veta lönen, höhö. :D inga fel där inte..

Nu ska jag pimpla i mig kaffet och fixa mig klar.


Jag är så glad över att vara hemma igen. Det är helt underbart. Jag älskar dig, Jonas! Nu har vi lärt oss en läxa ;b


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0