från igår


Bever och en liten Leo var hos oss igår :)
Vilken tur att Leo och Celwin har så kul tillsammans, busungarna.




Vår söndag har varit jättemysig, dagen har gått så smidigt och lätt frammåt. Har hunnit med att laga mat, slänga ihop äppelpaj, varit och handlat lite, diskat, plockat osv. Herregud vad ambitiös jag känner mig. Tidigt uppe var jag med och Jonas fick sovmorgon, det förtjänar han ju.. eller? ;D höhö.

Bättre blir det ju, Gustavsson 3 tr, Horrible Bosses senare ikväll.. Och även en Bever som är påväg hit. Har massa gött, typish saltiner, vindruvor, philadelfia, lite vin till det, gött! Hoppas man orkar sig uppe bara. Tog mig lite kaffe efter maten iaf :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0