lördag hemma hos oss

Upp vid 7,
göra kaffe, dricka kaffe,
städa lite, plocka lite,
göra sig iordning,
busa med Celwin, (
Gabriel är nämligen hos mormor)
handla på Willys,
hem och plocka upp allt.
Invänta Bever med Leo,
iväg mot ett till kvällspass på Kullis. :)
Böt nämligen med Emmy så hon slapp jobba, höhö.
Jag tackar inte nej när det e kväll på helgen inte!

Kyl och frys är nu iaf påfyllda och det känns bra. Resstressen har lagt sig, nu börjar det likna det vanliga, så skönt!
Celwin är galen. Crazy! Kryper överallt, ska försöka sig upp överallt, ställer sig upp i sin säng men halkar lätt ner än så länge, så det händer små olyckor :/ men jävlaranamma vad envis han är!

Älskar min finaste Jonas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0