lycklig som om det vore allra första gången

Jag är mitt upp i att städa här hemma medans nån riktigt irriterande låt med Beyonce verkar ha börjat gå på repeat :@

Så jag satte mig ner här en sväng och då vill jag passa på att påpeka det att jag älskar dig min underbara fina Jonas. <3

Jag har mått bra jäkla bra, bättre än på lääääänge, enda sen jag kom hem från Polen. Lycka är ett väldigt brett och konstigt uttryck eftersom det är så olika för varje människa vad lycka verkligen är för var och en.
Jag vet vad min lycka är och det har jag vetat hela tiden, men enda sen jag kom hem igen för en vecka sen, har jag insett hur lycklig jag är på nytt och när de tillfällen uppenbarar sig lite då och då, då jävlarimig mår man bra! :)


Nu ska jag byta låt och sen fortsätta städa här. Bädda rent i sängen och damma av lite här och var sen tror jag att jag ger mig ^^

Puss



Min lycka, mina mirakel <3



Nästa sommar, (förhoppningsvis?!) dårruuu! ;b


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0