om min lyckade lördagkväll

Ojojoj, tack alla grabbar och brudar för igår! Heeeltoppen utekväll! Fy vad skoj jag hade, hihi. Hade med mig mina tjejor, Ronja och Emelie hela kvällen och natten genom. Även Shogge :) det var ju ett tag sen vi var till gspot och dansa loss, höhö, men igår så! Det var egentligen tänkt att det skulle vara en utekväll med bara oss tjejer för att fira Emmy, men det slutade med att vi var först hos Ida. Jag, Makke, Shogge, sen kom Ronja då skulle vi just röra oss lite snabbt till Perkan! Där satt vi en kort stund och fördrack och hade trevligt. Sen kom Emelie. Pet kom även dit, så han körde bort oss till bowlingen där alla andra var.
Bowling sen mot Emmy! Där satte det lite mer fart, hihi. Mkt trevligt, hann även träffa Therese från work en sväng innan vi sen skulle till tåget mot Kumla. Väl borta på klubben var det ös som alltid. Jag har jämt svinkul där! Träffar massa folk man inte träffar ofta annars, blir mkt mkt mkt dans och trevligheter. Jag är supernöjd med min lördagkväll. Det enda minuset var att Jonas fick vara hemma eftersom vår barnvakt (mamma) inte kunde ta Celwin och denna kväll hade vi ju planerat ett tag. Men det kmr fler tillfällen!
Då ska nog både Bever och tequilan vara med, mööhöhö! :D

.. dock vaknade jag riktigt äckligt bakfull idag. Fyfan. Men det var det lätt värt! Jag kom inte i säng förrän halv 5 imorse typish? Men det vare värt alltså, oja! Mihi.
Men dagen har gått prima för det :) Celwin har varit såå snäll och mysig hela dagen genom. Antagligen för vi var ute typ hela dagen. Bever kom hit på fm, sen drog vi utåt. Varit och käkat, dom har druckit bärs på både Centralen och Milano ;b usch. Haha. Har även hunnit med en tur upp till herr Emil oxå. 100 år sen!

Tyvärr, inga bilder alls från kvällen, suck! Hade jag velat haft.

Men jag säger det igen, TACK Shogge, Emmy, Ronja, Emelie, Makke, Ida m.fl. It was an awesome night!

* * * *

Just nu sitter jag här, sista dagen på denna vecka, kliar mig på näsan och ler :D ska snart slänga mig i bingen, jobba imorgon 7-16. :) Skulle behöva åka och handla.. och städa litegranna här hemma kanske?

Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0