pics



I söndags (bakisdagen för min del) var vi ute hela dagen. Märktes att Celwin
uppskattade det, det var härligt ute och vi hade det riktigt mysigt.



Och han har äntligen börjat sova på rygg. Som en liten ängel. <3


IDAG var vi ialla fall till fina Jeanettan! <3 Vi hade super mysigt i vanlig ordning.
Ungarna lekte och hade det skojj. Celwin och lilla Jossan och Gabriel med Bellis! :)
Fick tyvärr inge bra kort denna gång på dom två, men därimot på dom minsta!



SÖTNOSAR! Josephine är så himla vacker. Och det är inte ofta man
träffar på vackra ungar, eller bebisar :) hon är så fin så! Celwin är nog lite förtjust ;)



Alltid ska Gabriel skjutsa Bella. Och fy vad dom är bra på att kommunicera! Sjukt :)
Det är alltid full fart.



:) Det har varit en fins och rolig dag.

Jag gick ut med Gabriel efter middagen så han skulle få cykla lite. Jag tänkte inte alls att han skulle ha sån fart och cykla helt själv, till och med på uppförsbackarna. Jag fick inte ens putta på, han sa bara NEJE! :P
Vi hamnade en sväng på lekparken för Shogge och Makke kom förbi. Då var jag tvungen att åka rutchkana. Ajajaaaj säger jag, min svanskota mår INTE bra. Men det tyckte lilleman var fantastiskt roligt. :D höhö. Makke med.. haha.

Har fått en tidig födelsedagspresent av mamma.. en våg ;) haha. Jag har ju tjatat endel att jag vill ha en. Asbra. Jag har svällt 2 kg. Mensen som cpar löst. Jag känner hur svullen jag är nu om låren och magen. Så jäkla knepigt att det kan bli så alltså. Irriterande om nåt! Men jag är skapligt nöjd med min vikt förutom att jag svällt lite nu. Haha. Whatever...

Imorgon åker vi och hämtar nya tvbänken, YÄÄÄÄÄÄY! :)

7 dagar kvar sen åker vi! Miiihihi :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0