Polen pics


Mormors boende :)





Inne i Zakopane med mami och Kasia :)



En hundradel av vad mina pengar gick åt. Mycket shoppning, väldigt mycket... :b


Traditionella byggstilen på hus i Zakopane. Goralskie! Älskar det, så jäkla fint.


En skapligt vanlig utsikt man har i det bostadsområdet :D rätt nice
över endel av Tatra bergen. Dom är ju rätt stora ^^







Blev lite fiesta med såklart :) hade det massa trevligt, men har blivit så
klen och pallar inte så länge nuförtiden xD haha! Pussy iknow.


Blev endel bilder alltså. Det blir det alltid :D sånna minnen ska man bevara.

Nu tror jag båda barnen ska sova middag. Jag har faktiskt kollat de 3 forsta avsnitten på säsong fyra av Sons of Anarchy som äntligen börjat, hihi. Så jag vet inte vad man ska göra, vila lite :b börja med maten? Åh helvete på tal om mat.. blev en lite väl stor finfrulle för min del denna söndag :b jag e helt proppsmockad med äggmackor, äggröra, leverpastejsmackor, te, kaffe.. omg.. :S hoppade lunchen, bara ungarna som fick mat. ^^ uppsvälld är man ju ett gäng.


Ikväll ska vi ha det massa mysigt, Gustavsson 3 tr har ju premiär, KOLLA! :D vi ska det ialla fall, höhö.

Puss



Kommentarer
Linnea

SÅNT DÄR hus vill jag bo i!! Helt underbart!!

Kan du bygga? :)

2011-09-25 @ 19:43:18
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0