puss&hejdå

Mina 9 dagar utan nån av mina pojkar i närheten har börjat. Jag vet inte alls vad jag tycker om det än så länge :P
Det var inte min grej alls att säga hejdå förut. Det tog hårt på hjärtat.

Jag jobbar vidare på vinboxen.. Såhär innan en flygtur.. ^^ Kan bli mkt spännande, haha!
Men jag ljuger om jag säger att jag inte ser framimot att komma till Polen. Det känns helt
underbart! Äntligen! :)) Jag ska göra det värt det. Jag ska ha så jäkla kul där med mina
finaste flickor och umgås med mormor som jag inte gjort på några år. Det ska bli riktigt kul.

1,5 timma kvar. Sen åker vi! Det är skapligt segt härborta i Mörtis utan ngn av mina favvisar :(

PUSS&HEJDÅ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0