Segaste lördagen i mitt liv

... Det hela slutade med att Ida, Makke och Shogge kom upp för att hålla mig sällis igårkväll när Jonas dragit till stan. Det var mkt trevligt iaf :) Och Jonas kom hem mkt tidigare än jag trodde, så vi hade det väldigt kul, tiden lixom flög.. Helt plötsligt var kl 1.. 2... Jag skulle upp halv 6 och jobba. INTE det smartaste jag gjort. Det var verkligen bland de värsta dagarna i mitt liv på jobbet, mådde pyton, så trött och svag som jag var alltså. Inte helt okej. Men, bra att veta vad man ska undvika ;) höhö.

Vila vila.. Imorgon jobbar jag faktiskt 13-21.30 så det är soft! Jobbar ju med Maria, skulle även gjort idag, så tiden kmr flyga iväg! :)

Har varit lite duktig ändå, orkat duscha, orkat diska.. orkat lite iaf.. Om det räknas? Haha fyfan säger jag bara! Jonas och Bever tog med Celwin ut nu.
Jag orkar verkligen inte. Och det är ändå väldigt skönt ute, men nej, jag har inte orken :/

MEEEN tack för igår ändå! I like.

Idag fick jag smaka på Petra-cigaretter, träffade på Lukas på vägen hem och så hade han sånna som han tyckte jag skulle testa, undrar vart fan man köper dom? Rätt frän smak var det iaf. Ja jo, mkt det där med cigaretter.


Smygreklam ;)


Måste även tillägga att jag jobbar med hans mor, hon är en mkt bra kvinna det! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0