today was a good day

Oj huset fullt har vi haft hela dagen nästan :) Bever blev kvar sen igår, Calle har kom även upp, Peter trassa även sig upp en sväng och sen efter det kom Ida oxå. Båda ungarna sov middag när vi kom hem från fm promenix och frukost på godsmak och sen har dagen bara rullat på bra tycker jag, just ja, köpte ny tv oxå, hihi. Mycket nöjda är vi fast Jonas ska fixa en ny grejjgrejj man hänger upp tvn i väggen med? Fattar ni? grejjgrejj.. Fäste kanske det heter? ^^ jaja, den vi hade till förra tvn passade visst inte. Hrmpff.
Gabriel, Jonas och Calle fick äta min alldeles egna hemmagjorda pyttipanna idag med ;b tillsammans med rödbetor då, inge stekt ägg ville ngn av dom ha, torrisar, men den funkade bra tydligen, tralalalala :P mycket avancerad maträtt.. hemmagjord pyttipanna ;)

Inhandlade även 3 nya mjukisbrallor till Gabriel som behövs på dagis. Fasiken helt sjukt hur mkt kläder som slits när dom går på dagis!?

Imorgon ska Gabriel åter till dagis och sen till pappa. Ännu en vecka med mindre rus och snäppet tystare vilket jag inte alls ser som ngt positivt. Det är bara tomt. Celwin tar ju inte så mkt plats än.. ^^ fast nästan.. snart.. ungen som knappt är 8 månader än;
-ska krypa överallt,
-sätter sig upp helt och stadigt även från liggläge på rygg,
-ställer sig upp i sin säng, mot bord, lådhandtag, stolar, soffan..
-ska alltid försvinna in till Gabriels rum :p gillar att vara där förmodar jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0