torsdag


Godmorgon sötnosar. :) Nu sätter sig Celwin upp helt själv. Och jag menar
verkligen sätter sig upp, helt upprätt, lite vingligt ibland, men han sitter kvar!


Igår var Ida här och myste med oss. Celwin hade ju en av sina bra dagar,
så han var supernsäll heeela dagen och busade runt massor. Tills han slocknade ;b
Har även ny tvbänk, hihi. Men som ni ser saknas det en lucka, Jonas
ville inte ha lådor utan ett vanligt skåp, så den lämnades in för att ordna det,
får tillbaka luckan idag eller imorgon så blir det fulländat ;)
Är jättenöjda med den, supersnygg, praktisk oxå. Yeah.


<3

Idag; Har massa tvätt och tänkte städa lite. Ida kmr nog förbi sen oxå, hämta Gabriel på dagis, mysa runt massa!
Celwin vaknade med en pingisboll till öga. Suck. Usch :/ den där JÄVLA vageln. Himla svullen var han ju, enda upp till ögonbrynet, fyfasiken säger jag. Så fick tid kl 10 på bvc, Jonas drog iväg dit, han skulle ju antagligen få salva. Jag tänkte att jag städar färdigt hemma och grejjar eftersom jag vet redan vad dom kmr säga där. Men blir ju förbannat glad om jag har fel den här gången och dom kanske tar tag i det och hjälper honom med den där vageln. (!!!!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0