åter ny vecka!

Underbara människor! Tack :) värmer fint i hjärtat när man får höra sånt.. :)


Måndag idag, sov riktigt riiiktigt dåligt inatt, så jag somnade lagom som bäst till 5 imorse, då Celwin vaknade, så snällt att jag fick sova vidare för jag vaknade bara en stund sen.. MEN imorgon är det tisdag :D det gör Celwin glad oxå :D storebrorsan kommer hem!

Nu ska jag dricka kaffe och fortsätta kolla Shameless :D måste över till Ida i em och hämta hårfärgen, höhö. kan bli spännande om jag egentligen vågar ha i den.. jag drömde nog ngt om den här en sväng imorse eller ngt, att det blev illrött ist för rosa.. haha! Ja, mkt det där med hårfärg nuförtiden..


Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0