dissa mobilizera

Jag hoppas verkligen min iphone kommer till veckan. Blir skapligt jäkla sur annars, då jävlamig ska jag ha en NY! Dåligaste servicen jag varit med om! HOPPLÖSA!
13 feb
lämnade jag in den. Skitbra hörni..

Kl är 14.10 och jag har inte tagit en enda cigarett idag, klappar mig stolt på axeln :D hihi. Jag är ett mensbarn mensbarn för er intresserade så humöret är inte alls vidare roligt idag, men jag tror inte det beror på att jag varit rökfri idag, jag känner inge sug efter det alls för då hade jag redan rökt, har ju cigg hemma. Har nog bara en riktigt dålig dag. Men ska iväg och jobba ikväll så då får man annat att tänka på.

Längtar till heeeelgeeeeeeen :D ska bli så skönt att komma iväg. Grilla och ha det gott. Hoppas jag vi ska ha det ialla fall. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0