hurpfffff

Känner mig lite lagom bitter. Tror jag.. Har så jäklans ont i magen, febrig och förmodligen den enda som sitter hemma ikväll. Valborg. HÖPP!!?? Inte helt okej det här :b

Tror jag ska slänga mig i bingen TIDIGT.. så denna förbannade omtjatade valborgsmässoftonen tar slut nån gång. Hurpppfffff... Celwin slocknade här en stund sen. Som tur är, shit jag går sönder. Han skulle i vanlig ordning bada, skitsnabb in i badrummet så fort man tar av han ngt, poff är han vid badrumsdörren. Sen när han väl sitter i badet, börjar han panikgråta och skulle INTE sitta kvar.. fick bara duscha av han snabbt och sen upp igen.. och jäättegrinig. Hela tiden. Jippi. Glad, febrig mamma man var ikväll.. usch :/ känner mig bra sämst


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0