inte nöjd

.. Mobilizera på mberg galleria, ja, finner inga ord. Ringde dom igen idag efter ett par obesvarade mejl (som flitigt blev besvarade i början?!) och visar sig på ngt konstigt vänster nu att han inte ens hittar min telefon?! Borta, bara sådär, borta! HÄRLIGT! Idioter!!!

Från det ena till det andra. Medans mkt ljusnar för en mörknar allt för en annan. Några andra. Gör så ont i hjärtat att se människor man bryr sig om må sådär, man känner sig bara bra jävla hjälplös då själv istället. Men jag finns här.. det vet Ni :)


Urinvägsinfektion och massa ont i ryggen idag. Men men! Vafan! ^^.. haft utvecklingssamtal på Gabriels dagis oxå, gick så bra så. Han är glad och snäll, killen! Går frammåt med allt, man blir glad när man hör bara bra saker om ens son. Det värmer.
Solat har jag gjort med, ja det hann jag med såklart.. :)

Nu kom mina pojkar hem från lekparken.. sandigt.. väldigt sandigt.. jippi!


Puss



:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0