moget riktigt moget

.. du som lämnade en så fin kommentar på inlägget "ahaa" här lite längre ner. Om du har ngt sånt idiotiskt att skriva, så lämna ialla fall ditt namn eller är du rädd att jag ska fråga dig vadfan du menar med det du skriver ansikte mot ansikte? Det är riktigt MOGET och skriva så på en blogg utan att lämna ditt namn. Riktigt moget där!
Det är ju riktigt bra oxå att du verkar veta så mkt när jag fick veta något helt annat. Idioti säger jag. LÄMNA ditt namn nästa gång du bestämmer dig för att vara sådär idiotiskt IDOTISK!

Kanske bara ren avundsjuka. Vad vet jag. Men lite smått irriterad på sådanna männsikor kan man inte låta bli att vara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0