nostalgi musik

Lite gammalt sådär, men eftersom det är såpass gammalt har man inte hört det på ett tag då äre bra igen ;D

Whitney Huston - My love is your love
Ace of base - The sign
Robyn - Show me love



YEEEAH! ;b det e ju bra att jag har så mkt viktigt för mig nu.. Vi kom hem en stund sen efter en tripp till BVC, Celwin gick genom besiktningen ;) han fick mkt beröm oxå. Två sprutor oxå men det gick bra ändå, sen gick vi hem till Gabriel och Jonas och tog lite fika.. vissa av oss.. ^^ och innan jag skulle trampa mig hemmåt gick vi till ica.. så har varit ute på vift hela fm, kom hem nu en stund sen. Celwin sover nu igen och jag väntar på Jenny, vi ska iväg sen. Lite dötid nu.. härligt.


Celwin

79 cm
10,6 kg
47 cm huvudomkrets
:)



Slänger mig nog i soffan en stund nu!


Kommentarer
Vem som helst!

Ga gaaa oolala...

2012-04-25 @ 21:06:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0