påskigt


Påskigt :)


Gabriel springer runt i vanlig ordning och tar massa kort! :) mammas lille fotograf.


Det har eller det är väldigt tufft just nu. Mycket som händer, mycket som snurrar runt i huvudet. Jag hoppas allt löser sig snart för det kommer att sänka mig totalt annars, jag kommer att bli galen om inte annat.


Men i helgen är det påsk. Påskmiddag hos Jonas mamma och pappa, tänkte att Gabriel ska få måla ägg och grejja :) leta påskägg osv.. hihi.

Nästa helg blir oxå förhoppningsvis helnice. Vi får hoppas det! :)

Igårkväll blev det att jobba kvällstur med söta Pernilla och ikväll kvällstur med Tessa!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0