påskmat hos Krister och Lolita

Idag har vi varit på god påskmiddag hos svärföräldrarna. Barnen har fått sina påskägg och magarna fyllda med massa mat :) Lukas har gått runt mellan varenda en och gett en dos bebis till oss alla idag, hihi, mysunge! Så himla söt! Vuxit som en tooook har han gjort oxå, så rund och gooooo <3


barnens påskägg och en knubbsöt liten Lukas på mammas axel :)




Båda barnen fick påskgodis av Lolita :) godis finns så det räcker till nästa påsk tror jag...
Gabriel fick iaf lite annat i sitt påskägg från mig :b


Carros mamma var med idag oxå. :)

Det har varit megatrevligt och god mat plus efterrätt. Det har flödat med godis men har knappt rört något godis själv faktiskt. Har även haft 4 st söta påskakärringar här idag som fått en näve godis var! Tur att det fanns endel här hemma, haha, hade inte direkt räknat med påskakärringsbesök, hade egentligen inte en enda tanke på det även om vi bor i ett hus fyllt av ungar! ;) smart.


Chill i soffan nu med Alvin and the chipmunks, Celwin sover, inte konstigt alls efter denna dag, Gabriel kommer nog bränna av rätt snart här med tror jag :) blir snarklådan för mig med om inte alls många timmar, helt slut.


Puss och glad påsk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0