tisdag åter tisdag

Igår skulle jag och Jonas se Super Troopers. En viss speciell humor, jag fattade mig inte på den riktigt, men tydligen ska den vara bra säger dom? Haha :D ah, såg ändå inte klart hela.. typ..

Lämnat av min lille stora son på dagis idag och så är det åter tisdag då han ska hem till sin pappa, och göra pappa på bättre humör hoppas vi! :) lilla solstrålen får vem som helst att le.

Jenny och jag ska ta en promenix bort och hämta Celwin sen förbi netto, en härlig promenad i solen, varmt idag va?! :D yeey. Planerar även att dra iväg och sola i hällarbrottet men det blir inte förrän imorgon. :) ska tydligen vara bättre där än på solkungen, och billigare.. happy me, höhö

Jag Älskar Dej min helt underbara gubbe! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0