våra härliga ungar

Jobbar hela dagen, cyklar bort och solar mig litegranna efteråt, cyklar hem.. Känns skumt, Celwin beter sig som en lite extra hellraiser, jippi. Jag inser snabbt varför och det är ju såklart för att Gabriel är hos sin pappa. Det är tomt i mammahjärtat och det är idiotiskt lugnt trots att Celwin är helt megatrotsig och gapig. Toppen. Men som Gabriel tjatar om att han ska till sin pappa där på slutet av veckan så känns det hur bra som helst att han vet vart han ska vara och vilken dag han ska byta (: lillkillen är inte så himla liten och fanimig inte dum nånstans heller. Smartare 3 åring får man ju leta efter. Snällare unge får man leta efter. Han är vår allas lilla underbaring!

Celwin bits.. btw.. inte nådigt heller. Och han älskar bollar. Speciellt när man kastar sånna här badbollar på honom, gapskrattet! ;D han är oxå vår lilla underbaring. Snart dags för 1 års kontroll, om den där kallelsen bara kan komma nån gång?

Nattjobb imorgon och torsdag. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0