vi kan säga...

Allt = ?
 
Tänker dock inte blogga om livet just nu. Livet i en bunt frågetecken helt enkelt. Jag vet ju ingenting själv. Tydligen.
 
Gabriel hämtade jag och Celwin på dagis idag. ÄNTLIGEN! TACK OCH LOV för att det äntligen blev tisdag. :)
Vi var till Malin och Lova efter deras middagsnap, kom hem, droppade av ungar och drog ut på min runda. Det är väl nästan det man ser framimot mest om dagarna. Hejja! Fick veta att citygym har mkt billigare gymkort per månad, så ska väl införskaffa det och följa med Emmy dit :)
 
 
 
Får väl se hur sen den här kvällen blir. Något stör min sömn. Jag sover inte mkt längre. Ialla fall inte på natten och det gör mig riktigt pissed of.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0