..

Julen närmar sig med stormsteg! Och snön har ju anlänt kan man ju minst sagt säga :) Hur härligt som helst om man bortser från hur jäkla KALLT det blir vissa dagar, inte ofta man hör Gabriel klaga över hur ont hans kinder gör av kylan och att han inte vill vara ute längre ^^ och så dessa snöstormar skulle ju kunna få utebli tycker jag.. inte alls så trevligt..
 
 

Jag tror inte jag vågar vara mer tydlig, vill lixom inte krossa ngn gräns här.. än..?
Saknar oss. Saknar dig. Så jag vet inte hur den här julen och nyåret kommer att kännas, ser inte framimot det direkt på samma sätt som förut.
 
 
Puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0