Isolerad

Isolerad och det känns som om jag är ensammast på jorden. Så himla glatt..

Imorgon drar kidsen till sina pappor, inte helt okej för min del inte just nu, dom är ju dom enda som motiverar mig fram genom dagen. Jag vet inte vad det är med mig men hela jag känns så grå å jävlig. Jag vill ha sommar! Det är mörkt ute nästan hela tiden, jag blir så trött på allt, det är ju gärna inte så förbannat rockigt att gå runt och vara bitter och trött å isolerad hela dagarna..

Nu ska jag ta mig till köket å grejja käk till mina terrorister och sen slänga in dom i duschen :p alltid spännande vad som händer då, inte äre tyst därinne inte då! :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0