måndag

Igår..
 
:) mys
 
Topparna, kan jag få dom tro? :D
 
 
Nu inväntar jag lunchtid och middagsnap för kidsen, jag är redan trött på dom för idag ;) full jäkla rush!! Men idag gick vi inte upp förrän efter 8, händer inte så ofta ^^ det är rätt smidigt ändå att Gabriel kmr in och lägger sig hos mig på nätterna för på morgonen roar som varandra rätt bra nu när Celwin fortfarande har sin säng inne i sovrummet :P dom kan ligga å härja å snacka i över en timma. Celwin kastar runt grejer från sin säng å Gabriel springer runt å plockar upp dom, men efter ett par ggr som imorse sa han - Jag orkar inte hämta din tuttenapp hela dagen Celwin! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0