maniac thinking

Jag börjar fundera på vad som kmr att hända om det här tomma, svarta hålet drar ner mig ännu mer. Jag försöker och gör allt jag kan för att kravla mig upp.. två steg fram, tre bak.. det här äter upp mig totalt jag är så fruktansvärt trött på det. Det är ett otryggt ställe, jag känner inte igen mig och det gör mig livrädd.
 
 
MEN.. jag har haft en fin Julhelg ändå. :) väldigt uppskattat, bara nyår runt hörnet sen hoppas jag att 2013 kan bli en lite ljusare början än dessa sista månaderna av 2012. Vi överlevde ju trotsallt jordens undergång, det ni.
 
Piper ner i sängen nu
Godnatt, peace out
 
- thoughts of a maniac mind
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0