Min tand :-(

Halvligger i soffan hemma hos Jonas pärons vardagsrum och gnyr över min stackars tand. Det är hopplöst. Hopplöst ONT!! Det är synd om mig kan jag lova :-p

Valparna växer ju inte någe vidare fort inte, bara ligger och sover, tycker jag är lite tråkigt faktiskt. :-)

Åka till Ica och sen hem till Jonas. Mkt ambitiös dag det här känner jag. Suttit vid datorn å glott efter lite arbeten och utbildningar här och var, mejlat med endel personer som kanske skulle kunna bidra med lite framsteg för lilla mig så jag kmr nånvart med mitt sökande :-p vi får väl se, imorn möte med min handledare så.

Man känner enda in i benmärgen när man knappt lämnar lgnhtn på dagar!! Grått så GRÅTT allt blir. Jag vill ha mer ljus, sol, värme. Vinter, julen i all ära, men detta gråa kan ju krypa upp nånstans och dö.

Hejj



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0