a few steps up...


mammas gos


Rawan tyckte det var lite roligt hur mkt lager med kläder jag hade på
mig igårkväll när det var dags att cykla hem efter jobbet ^^ michellin!


Redhead gingerbread! :)) nu har även Nettan söta Nettan färgat ännu en
gång på mig så nu är det ännu rödare, hihi i like


Celwin har kissat på pottan flera ggr. Och nu imorse la han en rackabajsare där med, höhö vad nöjd jag är över det! Kanske kan få han att börja pottträna såhär tidigt. Hans äckliga svampinfektion gav NÅGOT bra utav det hela ändå. Potträning! :)

Ledig idag, sköööönt! Imorgon kommer min stora plutt hem. Mysigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0