drop in kalas...

Bilder


pappa nyklippt av Emil på Celwins födelsedag :)


Idag, på sin 1 års dag, har Celwin gått MASSOR helt själv. Superduktig vår kille!
Roligt att det är just idag han har gått så mkt... snart springer han :D


Populärt med fontänbloss i tårtan :D


GOTT!

Det var mkt populärt oxå att storebror var med på kalaset fast det var pappavecka.. :)
(dock inga bilder på varken Isabella, Jossan eller Leo som oxå kom idag!)


Gabriel lär sig mer å mer för varje gång att fotografera :) han fotar allt! Han är faktiskt superduktig.
Roligt är det ju oxå!


polaren Lukas var på plats :D






Kärlek ren kärlek till er mina älskade


Gabriel tyckte om att ta många kort.. speciellt på Emil... :D haha sötunge!



Vi är superduuuper nöjda med Celwins dag! Drop in kalas blev det... :) inga fel.. tack till er!




Nu ska vi ha en HELT UNDERBAR kväll här i soffan ;)
Njuta av! Imorgon ska jag jobba igen efter 4 dagars ledigt. 13-21.30 med SINDIA my darling! <3

Jag Älskar Dig Jonas Mitt Hjärta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0