stora killen

1 mars ska vi börja skola in Celwin på det tillfälliga dagiset Hammaren. Men jag var snabb att ringa och prata med hon som har hand om allt det där, så han satte direkt på kö till Björkängen till hösten. Orka ha olika dagisplatser till ungarna.. :/ men kan ju funka ändå eftersom jag är borta på Regnis mkt och Hammaren ligger ju väldigt nära och då kan Jonas lämna Gabriel på Björkängen istället. Ja vi får klura på det, i slutändan måste båda gå på samma i vilket fall, går inte annars. Jag jobbar inte på regnis VARJE dag.. Då kan det bli lite drygt att gå hela tiden biten OXÅ, hämta å lämna för 15 tim/vecka.. Nej tack.

Men det sk bli himla kul å se hur Celwin är på dagis. Vet hur det var med Gabriel, tror dock inte Celwin kmr vara lika enkel att skola in, han är väldigt mammig och pappig. Gabriel var aldrig det, inte lika mkt ialla fall. Det kommer vara jättekonstigt att ha helt barnfritt nåra timmar om dagen sen, jag var van vid det innan Celwin kom, men sen när han kom har det alltid varit barn här. Men så är det ju. Får hoppas man får fortsätta jobba lika mkt så det slipper bli så tråkigt hemma ^^ men det är ju oxå upp å ner såklart. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0