30.1.12

Måndag och dagen innan Gabriel ska till sin far igen. Men vi har haft det lika bra som alltid. Han har börjat ge mamma pussar på munnen nu å säger flera ggr per dag att han älskar mamma :D värmer på bra fint i mammahjärtat. :)

Vi har tagit mkt kort idag, försök gärna att få till ett bra foto på mig och båda ungarna.. Lycka till (y)

Mormor har varit här. Var iväg och handla lite. Hittade en söt ram på netto för 25kr. Givet, höhö
Min fina Marilyn väggklocka hämtade jag ut idag. Massa fiiiin ;D

Vi har träffat Miriam och Ebba en stund med på fm idag. Blev promenad.

Nu ska jag slänga junior i säng!

Naatti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0