Ensam hemma med morgonkaffet


Nu åkte Jonas och Celwin till farmor och farfar en stund för att ordna lite grejer medans jag blev kvar hemma med mitt kaffe och förbaaannade ryggont, jättekul. Hade tänkt dra fram kompis dammsugare idag men vi kmr mindre överens när jag har såhär ont så jag väntar nog med det...

Igårkväll drog vi igång rullen Kill List. Dålig som fan, seg och jag fattade inte ett skit av den. Jag var ju sjukt trött oxå så jag hoppade i säng snabbt.

Idag ska vi få internet och allt sånt igång igen :) wiiiieee! Inte för jag bryr mig spec mkt men det e bra att ha när jag ska tanka mina älskade serier ;)

Sen måste jag bara påpeka att jag saknar min Ida :( jättemkt! Tråkigt med vad som blivit mellan oss men jag hoppas vi finner varandra snart igen. <3

Tje!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0