Nya hemmet

Finally... Vilka dagar det har varit senaste tiden. Har ny lägenhet, ny mobil en iPhone 4S, som jag btw är helt frälst i. Har fallit för frestelsen och blivit endel av Apple sekten... Iallafall enligt Emelie;)
På tal om Emelie, hon och hennes Lukas och Nettan med hennes små var här igår, trevligt :) våfflor och grejer blev det oxå! Hihi

Mycket tid blir det även med Karin och Ben som har hjälpt till massa med flytten :)

Idag hämtade vi junior på dagis som btw stortrivs i sitt nya hem när han e hos mamma :D det känns bra. Celwin börjar inte förrän nu att göra sig hemmastadd men det e inte så konstigt, blev lite väl mkt för honom mitt uppe i flytten då han blev jätte stressad, mammas lilla kille, fick åka till mormor då så allt fick bli klart här.

Nu ska jag sussa gott! Har tittat på film med min typ här långt ner i soffan ;) haha. Tjockat popcorn och pimplat vatten, hur smart det nu var innan läggdags...

Ny dag väntar! Natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0